The news is by your side.

ٹائم میگزین کی 100 بااثر شخصیات

0

ٹائم میگزین کی جانب سے ہر سال یہ فہرست میگزین کے ایڈیٹر غیر معمولی کام کے لئے منتخب کرکے مرتب کرتے ہیں ۔ ان  شخصیات کو 6 بڑی اقسام میں تقسیم کیا جاتا ہے پائنیر ، آرٹسٹ ، لیڈر ، آئیکن ، ٹائیٹن اور انوویٹر شامل ہیں ۔ ہر زمرے میں دنیا بھر سے شخصیات کی فہرست جاری کی جاتی ہے ۔ اس فہرست میں شامل ہونا متعلقہ شخص ایک اعزاز سمجھتا ہے ۔

سال 2021 کی اس فہرست میں امریکی صدر جو بائیڈن ، چینی صدر شی جن پنگ ، بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی ، بنگال کی ازیر اعلیٰ ممتا بینر جی ، پرنس ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن ، سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ ، طالبان کے شریک بانی اور نائب وزیر اعظم ملا عبدالغنی شامل ہیں ۔

ٹائمز کی فہرست میں اداکارہ کیٹ ونسلیٹ ، اسکارلٹ جانسن ، گلوکارہ برٹنی اسپئیرز ، ٹینس اسٹار نائومی اوساکا ، بلی آئلش ، ٹیکنالوجی کمپنی ایپل کے سربراہ ٹم کک اور اسپیس ایکس کے بانی ایلون مسک بھی شامل ہیں ۔

افغان صحافی و سماجی رہنما محبوبہ سراج بھی اس فہرست کا حصہ ہیں ۔ ٹائم میگزین کی اس فہرست میں کسی مشرق وسطیٰ کے حکمران اور پاکستانی سیاستدان شامل نہیں ۔ اسی طرح اس فہرست میں کوریائی ، چینی ، جاپانی ، بھارتی ، پاکستانی فنکار بھی نظر انداز کئے گئے ہیں ۔

 

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.