The news is by your side.

کرکٹ کے فروغ میں کاروباری حضرات تعاون کریں : رمیز راجہ

0

پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ نے پیر کو تاجر برادری سے کرکٹ کی معیشت کو مضبوط بنانے کے لیے تعاون کی درخواست کی ۔

 

میڈیا ذرائع کے مطابق عقیل کریم ڈھیڈھی کی قیادت میں کراچی کے معروف تاجروں کے ایک گروپ کے ساتھ ایک انٹرایکٹو سیشن کے بعد ، راجہ نے کہا کہ کرکٹ کی معیشت کو مضبوط بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کی جا رہی ہے ۔

 

ہمیں کرکٹ کی معیشت کو مضبوط کرنا ہوگا۔ ہم نے اس پر کام شروع کر دیا ہے۔انہوں نے کہا کہ مضبوط کرکٹ معیشت کے ساتھ ہی پاکستان دنیا کا مقابلہ کر سکتا ہے ۔ عقیل کریم ڈھیڈی اس مشن میں اوپننگ بیٹسمین تھے ، جنہوں نے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی تھی ۔

 

انہوں نے ڈھیڈی اور کراچی کی دیگر کاروباری برادری کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے کرکٹ کو فروغ دینے میں تعاون کیا ۔

 

اس موقع پر عقیل کریم ڈھیڈی نے معروف کرکٹر رمیز راجہ کی قیادت پر اعتماد کا اظہار کیا اور امید ظاہر کی کہ کرکٹ میں بہتری آئے گی ۔

 

انہوں نے اس بات کی تعریف کی کہ رمیز راجہ نے کرکٹ کے فروغ اور کرکٹ پر مبنی معیشت کی مضبوطی کے لیے کاروباری برادری سے تعاون حاصل کرنے کے لیے کراچی کا سفر کیا ۔

انہوں نے مزید کہا ، کرکٹ کے بارے میں کچھ چیزوں پر تبادلہ خیال کیا گیا اور اس کی بہتری کے لیے مشترکہ کوششیں کی جائیں گی ۔

پی سی بی کے چیف آپریٹنگ آفیسر سلمان نصیر بھی رمیز راجہ کے ہمراہ تھے۔

دریں اثنا ، پاکستان اسٹاک ایکسچینج نے پی سی بی کے چیئرمین کے استقبال کے لیے ایکسچینج میں گونگ ہڑتال کی تقریب کااہتمام کیا اس موقع پر رمیز راجہ نے روایتی گھنٹہ بجا کر دن کی ٹریڈنگ کا آغاز کیا ۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.