The news is by your side.

افغان صورتحال پر انجلینا جولی میدان میں

0

سماجی رابطہ کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر پچھلے دنوں انجلینا جولی کی ایک پوسٹ پر صارفین کافی بات کررہے ہیں ۔

انیجلینا نے اس پوسٹ میں ایک افغان لڑکی کا خط شئیر کیا ہے جس میں انہوں نے لکھا ہے کہ یہ ایک خط ہے جو مجھے افغانستان کی ایک نوعمر لڑکی نے بھیجا تھا۔ اس وقت ، افغانستان کے لوگ سوشل میڈیا پر بات چیت کرنے اور آزادانہ طور پر اظہار خیال کرنے سے گریز کرہے ہیں ۔ لہذا میں انسٹاگرام پر ان کی کہانیاں اور دنیا بھر میں ان لوگوں کی آوازیں شیئر کرنے آئی ہوں جو اپنے بنیادی انسانی حقوق کے لیے لڑ رہے ہیں ۔

میں نائن الیون سے دو ہفتے قبل افغانستان کی سرحد پر تھی ، جہاں میں افغان مہاجرین سے ملی جو طالبان سے بھاگ گئے تھے ، یہ بیس سال پہلے کی بات ہے ۔ افغانیوں کو ایک بار پھر بے گھر ہونے کا خوف اور غیر یقینی صورتحال میں دیکھنا پریشان کن ہے ۔ جس نے ان کے ملک کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے۔ اتنا وقت اور پیسہ خرچ کرنا ، خون بہانا اور جانیں ضائع کرنا ، ایک ناکامی ہے جسے سمجھنا تقریبا ناممکن ہے ۔

کئی دہائیوں سے دیکھ رہے ہیں کہ افغان مہاجرین جیسے دنیا کے کچھ قابل ترین لوگوں کے ساتھ ایک بوجھ کی طرح سلوک کیا جاتا ہے ۔ یہ جانتے ہوئے کہ اگر ان کے پاس ہتھیار اور ہنر ہوتے تو وہ اپنے لیے کتنا کام کرتے ۔ ان بہت ساری خواتین اور لڑکیوں سے ملنا جو نہ صرف تعلیم چاہتی تھی اور اپنے اس حق کے لیے لڑیں ۔

ان لوگوں کے لئے جو پرعزم ہیں ، میں پیچھے نہیں ہٹوں گی ۔ میں مدد کے طریقے تلاش کرتی رہوں گی اور مجھے امید ہے کہ اس مشن میں آپ میرا ساتھ دیں گے ۔ اس پوسٹ پر اب تک تیس لاکھ سے ذائد لائکس آچکے ہیں ۔

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.